duminică, 30 noiembrie 2014

Cine este K'melia

K'melia

              O romanca, nascuta si crescuta intr-o familie mixta, cu radacini in Muntii Carpati, radacinile paterne, romanesti in Muntii Apuseni, acolo unde s-a nascut Avram Iancu, in muntii aceia care aur poarta, materne radacini svabesti din Banatul Montan.Oamenii muntilor sunt pretutindeni oameni aprigi, viata grea de la munte cladeste caractere puternice, indiferent care este limba pe care au deprins sa o vorbeasca de la mama, acasa.Combinatia dintre precizia germana si darzenia motilor m-a facut pe mine, nascuta parca predestinata spre a fi roman, caci nu se poate sa fi alceva cand te nasti intre Carpati, in zi de 1 Decembrie.
               Nume de floare primavareteca, delicata si sensibila la inghet sau de regina razboinica a volscilor, Camilla care a semanat moarte intre troieni si a murit la randul ei ucisa, caci cine scoate sabia de sabie v-a muri...

              Nascuta in zodia sagetatorului si in anul calului de foc, dupa zodiacul chinezesc.Legenda spune ca un cal de foc va consuma totul in calea sa, femeia cal de foc este stralucitoare, inteligenta, cu o mare dragoste de independenta, un lider de opinie inascut, avocatul cauzelor pierdute.Personal nu cred ca am fost vreodata stralucitoare si nici nu mi-am dorit sa fiu, sper ca sunt inteligenta si incerc sa-mi "intretin" inteligenta, nici lider de opinie nu imi doresc sa fiu dar am opinii bine definite, pe care nu le ascund nici atunci cand imi "bat singura cuie in talpa", nici avocatul cauzelor pierdute nu stiu daca sunt dar, cu certitudine, sunt pana la capat,gcaminicu@yahoo.com
avocatul tuturor cauzelor in care cred.

              Botezata si crescuta ortodox, intr-o familie in care credinta a fost intotdeauna si este un stalp al existentei noastre.Al doilea prenume se traduce prin "darul lui Dumnezeu", nu stiu daca parintii mei m-au perceput ca un dar de la Dumnezeu, probabil in unele perioade ale vietii lor, cu certitudine atunci cand bolnavi fiind eu, ca asistenta medicala le-am alinat suferinta.Pentru cei care traiesc si muncesc in preajma mea incerc sa fiu un OM tolerant, iubitor care incurajeaza si ajuta caci ce alceva poate fi UN DAR al lui DUMNEZEU ?!
              Modelele mele spirituale sunt toti aceia care au ales sa lupte pentru drepturile lor si ale semenilor lor pe CALEA NONVIOLENTEI, indiferent unde si cand au trait de la Mahatma Ghandi, Martin Luther King la Nelson Mandela, al XIV-lea Dalai Lama si Malala Yousafzai si nu in ultimul rand romanul Avram Iancu.Din milenara noastra istorie ii iubesc pe toti eroii nostri dar vizionarismul lui Mihai Viteazul care inainte de 1600 visa o Romanie Mare, cand in Europa erau 360 de statulete si ducate germane, dragostea de dreptate a licentiatului in drept al universitatii clujene a lui Avram Iancu si rigurozitatea cu care a cladit Romania Moderna a lui Carol I sunt cele mai dragi sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu