luni, 1 decembrie 2014

Ce sageti?

Ce sageti?

        Ce sageti?Cuvintele, cuvinte care sa exprime opiniile mele de catatean obisnuit al acestei tari.Singurul meu deziderat este ca opiniile mele sa fie pozitive, cuvintele mele sa uneasca, sa incurajeze, sa zideasca, caci "la inceput era Cuvantul si Cuvantul era la Dumnezeu si Dumnezeu era Cuvantul" (Ev. Ioan 1;1) si deci cuvantul nu ar trebui niciodata rostit sau scris decat spre slava lui Dumnezeu, spre a lumina, caci "Cuvantul era Lumina cea adevarata care lumineaza pe tot omul, care vine in lume" (Ev. Ioan1;9). Imi doresc ca sagetile mele sa zideasca binele , pentru ca "toate imi sunt ingaduite, dar nu toate imi folosesc.Toate imi sunt ingaduite, dar nu toate zidesc"(1Corinteni10;23).
        Imi doresc ca sagetile mele sa fie din acelea care vor semana iubire, vor incuraja, vor intari, vor mangaia caci crezul vietii mele este "ferice de cei impaciuitori, caci ei vor fi chemati fii ai lui Dumnezeu"(Ev. Matei 5;9) pe fiecare om, indiferent de culoarea sa, indiferent de credinta sa.
         In aceste ultime zile am urmarit un documentar despre mai multe religii ale lumii, multe dintre ele persecutate de alti oameni de alte religii, autorul documentarului a incheiat intr-o maniera optimista prezentand religia BAHA'I, religie derivata dinbabism, fondata de conducatorul persan BAHA'ULLAH (in araba "Slava lui Dumnezeu) (1817-1892) si care sustine unitatea tuturor religiilor (emenatii provenind de la acelas Dumnezeu), sub un Dumnezeu unic.Ideea centrala a acestei religii este unitatea intregii omeniri ca baza a pacii mondiale.(Enciclopedie ilustrata de istorie universala Reader's Digest).Nu am scris asta pentru ca as avea vreo intentie de a-mi schimba religia ci doar pentru ca m-a impresionat aceasta gandire, m-a impresionat ca aceasta religie indeamna pe adeptii ei sa citeasca cartile sfinte ale tuturor religiilor, ca aceasta religie nu vede in alte religii nici dusmanul, nici paganul ci doar un alt fel de slujitor al unuia si aceluias Dumnezeu.


              O constiinta impacata si pace in suflet va doresc tuturor.
                               K'melia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu